Strony internetowe

Strony internetowe IQX - mobile

Tworzone przez nas strony internetowe nie tylko zachwycają estetyką. To przede wszystkim skuteczne narzędzie, które pomoże w rozwoju Twojego biznesu online.

Te rodzaje stron internetowych są naszą specjalnością

Firmowa strona internetowa

Ze względu na swoją wszechstronność, firmowa strona www to najchętniej wybierany rodzaj strony internetowej. Mamy świadomość, że cele strony internetowe mogą być rożne, tak jak różne są profile działalności firm. Dlatego każdy z naszych projektów tworzony jest pod indywidualna zamówienie, a prace projektowe poprzedzamy analizą potrzeb i oczekiwań Klientów.

Strona dla firmy usługowej

Dobrze zaprojektowana strona firmy usługowej to nieograniczona możliwość prezentacji oferty, sprawna komunikacja z klientem oraz sprzedaż usługi lub rezerwacja terminu jej wykonania. Odpowiednia grafika, czytelne ikony czy przyciski nawołujące do działania to tylko niektóre elementu naszych projektów, które wzmacniają przekaz i wpływają na konwersje.

Sklep internetowy | e-commerce

Strona internetowa, która sprzedaje musi budzić zaufanie użytkownika. Pierwszym krokiem do osiągnięcia tego celu jest estetyczny projekt graficzny sklepu internetowego. Kolejnym, równie ważnym elementem, jest wygoda użytkownika, który powinien móc łatwo zapoznać się z ofertą, otrzymać dostęp do wszystkich poszukiwanych informacji i wygodnie sfinalizować zamówienie.

Serwis internetowy | portal

Niezależnie od tematyki czy skali działalności, serwis internetowy to najczęściej źródło informacji oraz przestrzeń reklamowa jednocześnie. Oprócz publikowanych treści, znaczący wpływ na sukces takiego przedsięwzięcia, ma projekt graficzny serwisu internetowego, jego estetyka, łatwość poruszania się po stronie oraz rozmieszczenie reklam i banerów.

Jakiej strony internetowej potrzebuje Twoja firma?

Jaka powinna być strona internetowa

Piękna i funkcjonalna

Zastanawiasz się czy wygląd strony ma znaczenia? Oczywiście, że ma. Często strona internetowa to pierwsze miejsce, w którym potencjalny klient będzie miał możliwość zapoznania się z Twoją firmą i jej ofertą.

Profesjonalny i estetyczny wygląd strony internetowej

to sygnał dla użytkownika, że ma do czynienia z solidnym partnerem. Strona www, której wygląd odbiega od aktualnych standardów może sprawić, że oferowane przez Ciebie usługi czy towary będą postrzegane jako produkty gorszej jakości. Jak wiadomo, pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Dlatego warto zadbać o to, żeby było ono jak najlepsze. Dobrze zaprojektowana strona internetowa, której wygląd koresponduje z tożsamością firmy wpływa nie tylko na odczucia estetyczne użytkownika, ale również uwiarygadnia firmę w oczach jej klientów. Dopracowany i nowoczesny projekt strony internetowej powinien sprawić, że witryna, a tym samym wizerunek firmy pozytywnie zapisze się w pamięci odbiorcy

Co sprawia, że strona internetowa jest atrakcyjna dla odbiorcy?

Czy można zaprojektować stronę, która będzie podobała się wszystkim? Jest to z pewnością trudne zadanie. Gusta i preferencje użytkowników są różne. Jednak stosowanie odpowiednich praktyk pozwala na zaprojektowanie strony, która będzie przyjazna w odbiorze, spełni oczekiwania użytkownika i zrealizuje stawiane przed nią cele.

Funkcjonalność i użyteczność strony internetowej

Żeby strona internetowa odniosła sukces musi posiadać szereg rozwiązań spełniających oczekiwania odbiorców (czyli być funkcjonalna). Co więcej, rozwiązania te powinny być na tyle użyteczne, aby korzystanie z nich niosło za sobą pozytywne wrażenia.

Dostosowana do urządzeń mobilnych

Wszystkie projektowane i wdrażane przez nas witryny, to responsywne strony internetowe. I nie wyobrażamy sobie, żeby mogło być inaczej.

Co to jest responsywna strona www

Responsywna strona internetowa to taka, która ma możliwość automatycznego dopasowania się do wielkości urządzenia, na którym jest wyświetlana. Czyli niezależnie od tego, czy użytkownik chce odwiedzić witrynę korzystając z komputera czy urządzenia mobilnego (tablet, smartfon) responsywna strona internetowa będzie w pełni funkcjonalna i użyteczna. Będzie tak samo dobrze prezentować się na każdym ekranie, a zamieszczone na niej treści i grafiki będą czytelne.

Czym jest RWD (Responsive Web Design)

Aby osiągną pełną responsywność strony www, warto pomyśleć o tym już na etapie projektowania. Responsywność strony uzyskuje się dzięki technice RWD (Responsive Web Design), która polega na projektowaniu stron internetowych, tak aby poszczególne elementy strony (np. obszar treści, grafiki) zmieniały się wraz ze zmianą wielkości ekranu.

Czy strona internetowa musi być responsywna

Czasy, kiedy ludzie przeglądali strony internetowe tylko przy użyciu komputerów stacjonarnych minęły bezpowrotnie. Obecnie w Polsce ponad połowa ruchu w internecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Jeśli strona ma zapewnić użytkownikowi komfortowe korzystanie z witryny, to niezbędne jest automatyczne dopasowanie jej do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlana. Poruszanie się po stronie internetowej, która nie jest dopasowana do wielkości ekranu może być frustrująca, a dotarcie do potrzebnych informacji będzie wymagało sporo determinacji i cierpliwości. Trudno w takiej sytuacji mówić i komforcie użytkownika czy użyteczności strony. Najczęściej witryny takie mierzą się z dużym współczynnikiem bounce rate (współczynnik odrzuceń). Dlatego z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że firmowa strona internetowa powinna być responsywna.

Responsywność, a SEO

Poprawne wyświetlanie się strony internetowej na urządzeniach mobilnych, czyli jej responsywność jest jednym z ważniejszych czynników rankingowych Google. Dlatego jeśli strona internetowa firmy ma osiągać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, zadbanie o jej responsywność jest absolutną koniecznością.

Bezpieczna

Każda, przygotowana przez nas, strona internetowa posiada certyfikat SSL (Secure Sockets Layer), który zapewnia poufność danych przesyłanych w sieci. Dzięki temu Twoja witryna będzie bezpieczna i wiarygodna.

Co to certyfikat SSL (Secure Sockets Layer)

SSL to protokół bezpieczeństwa odpowiedzialny za szyfrowanie danych, które są przesyłane za pomocą sieci. Jeśli domena posiada certyfikat SSL oznacza to, że wszystkie informacje poufne, podane przez użytkownika w przeglądarce, przed wysłaniem ich do serwera, zostaną zabezpieczone kluczem.

Jakie strony powinny posiadać certyfikat SSL

Obecnie trudno znaleźć przykład witryny, która mogłaby obejść się bez certyfikatu bezpieczeństwa. Z czego to wynika? Weźmy dla przykładu formularz kontaktu. Ponieważ jest to prosta i skuteczna metoda komunikacji, posiada go niemal każda firmowa strona internetowa. Klient, aby przesłać wiadomość, a co ważniejsze uzyskać informacje zwrotną, musi w takim formularzu podać swoje dane kontaktowe, czyli telefon lub adres e-mail. Bez wątpienia są to dane, które nie powinny dostać się w niepowołane ręce. Dlatego słuszną praktyką będzie ich zabezpieczenie zanim zostaną wysłane na serwer. Jeszcze bardziej jaskrawym przykładem na konieczność stosowania protokołu bezpieczeństwa są sklepy internetowe, gdzie klienci nie tylko logują się do kont, ale dokonują płatności on-line.

Bezpieczna strona to wyższe pozycje w Google

Ogromną wagę do bezpieczeństwa użytkowników w sieci przywiązuje również Google. W związku z czym nie będzie zaskoczeniem, jeśli powiemy, że strony posiadające certyfikat poświadczający wiarygodność i bezpieczeństwo domeny są lepiej postrzegane przez algorytmy. Tym samym posiadanie certyfikatu SSL, przekłada się wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Szybka strona internetowa

Krótki czas ładowania strony internetowej jest zagadnieniem ważnym przynajmniej z dwóch powodów. Pierwszym z nich są oczekiwania użytkowników, drugim oczekiwania Google.

Szybkość ładowania strony a pozycjonowanie

Czy czas ładowania strony internetowej ma wpływ na jej pozycjonowanie? Jak najbardziej ma. Szybkość ładowania witryny od wielu lat jest na liście czynników rankingowych Google i ma wpływ na pozycję strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Dlatego zbyt wolno działająca witryna może nieść za sobą wymierne straty. Zależność jest dość prosta: niższa pozycja w SERP przekłada się na mniejszą ilość użytkowników, a to z kolei zmniejsza szanse na konwersje. Dlatego warto zadbać o to, żeby szybkość ładowania strony była na przyzwoitym poziomie.

Czas ładowania strony, a użytkownik strony

Szybka strona internetowa, to nie tylko wyższe pozycje w wynikach Google. To również lepsze doświadczenia użytkowników, którzy odwiedzają witrynę. Szybko ładująca się strona internetowa zapewnia to czego oczekuje użytkownik, czyli sprawny dostęp do informacji. Dzięki temu witryna jest w stanie zatrzymać odbiorcę (potencjalnego klienta) na dłużej. A to z kolei sprawia, że jest on skłonny przejrzeć większą ilość podstron i zapoznać się wieloma produktami czy usługami, które oferowane są za pomocą strony www. Wysoki komfort korzystania z szybko ładującej się strony internetowej i pozytywne doświadczenia użytkownika sprawiają, że wzrasta współczynnik konwersji, a odbiorca chętniej powraca stronę.

Zoptymalizowana pod SEO

Tworzymy strony internetowe z myślą o ich pozycjonowaniu. Kod źródłowy strony www jest zoptymalizowany, tak aby algorytmy wyszukiwarek bez problemu odnajdywały i poruszały się po każdej ze stron Twojej witryny www.

A jakiej strony internetowej potrzebuje Twoja firma?